2011-01-16 11:48:10Ethan~

15/1/2011

 
四個樂壇頒獎禮於今晚過後,就已經頒晒所有年度獎項喇...
今年o既賽果同上年別無兩樣,而我都係叫做求其得個知字就算喇~!!

同時...我估唔到今晚竟然又出現一個奇蹟,令我搵返d舊日o既感覺~!?
自從多左用SMS呢個方法之後,我地都已經甚少用到MSN去傾計喇~!!
至於電話就更加係好少用作溝通渠道啦,因為佢本身都唔喜歡講電話嚕~!!

其實用MSN呢樣野,宜家對我o黎講或者只係一個好普通o既習慣...
我諗好大可能係因為心態已經唔同左,就算係開住佢都未必係好想講野~?!

病左都有成個星期時間,直到宜家把聲都仍然係未完全好得返晒~?!
而今晚都算係我近期最夜訓o既一晚,所以就巧遇到個仔都同時有online啦~!!

起初我都唔為意佢有on到,因為我本以為佢唔係出左街就係唔on啦...
今日畢竟都係假期啦,而且佢一向又係多約會多到d期都冇位塞o既人呢~!!

至於今晚...
我地都同樣有睇今晚TVB個頒獎禮,至於獎項方面就梗係冇野好講啦~!!
特別係某d大獎o既頒發,就更加係同上年一樣令我覺得係唔使覺得怪嚕~?!

我地除左講到頒獎禮賽果之外,另外仲談及到近日一件家族大事啦...
因為屈姐某個訪問片段俾人擺左上網,而及後就引起唔少掛牌成員o既關注~!!

就住呢個問題,我知道好多掛牌成員都已經睇左有關片段啦...
所以今晚亦有同個仔傾過下,同時亦可以從傾計之中聽聽佢o既睇法啦~!!

其實...近年時間,我同佢用MSN傾計o既次數已經大減左好多~!!
除左因為我地時間上唔夾之外,佢又表示因為某d因素而令佢減少左用啦~!!

科技越係發達就應該越係方便,但係呢個方便就好似換o黎相處o既距離咁~?!
我地係咪應該都要反思一下,點樣適當去應用科技至係最恰當o既選擇呢~??