2010-08-14 10:32:17Ethan~

13/8/2010

 
為左隆重其事阿大下個月o既生日,所以呢排都好忙咁搞緊好多野~!!
不過我都好慶幸身邊有班兄弟姊妹幫下自己,分頭去處理d事宜啦~!!

好多野始終都要經我去搞,我先至叫做可以安心d啦...
今年係個仔出道五周年,而且呢轉係又係佢o既慶回歸兼生日派對啦~!!

正正就係因為咁樣,所以今年呢個活動都會係大搞呀...
至於o係籌備場地同蛋糕方面o既事宜,其實都已經叫做搞得七七八八唷~!!

而今日細佬泉又已經搞好埋過數o既事,所以我就可以分身搞其他野啦~!!
至於有關訂到會同埋生日卡o既事,我亦已經交左俾三妹同細佬去處理嚕~!!

而今晚收工之後,就同左細佬泉及Angela出左旺角一轉啦~!!
今次之行就已經訂左份生日禮物,以及引入左部新手機俾個仔作替換呀~!!

任務完成晒之後,到我地陪返Angela去買佢要買o既野喇~!!
最後一站就係到M記食晚餐兼吹水,而我地傾到咁上下就正式o係呢到散場嚕~!!

雖然呢期真係忙到爆,但我為左個仔去做都仍然覺得係值得o既...
好多人都同我講,話阿大返左來之後就完全咁令我變返有動力同開心嚕~!!

佢地又話我為左個仔,真係好肯去做同洗錢去搞好多野...
或者...呢d就係佢地口中所講o既,有仔就已經萬事足啦~!!^.^