2009-12-19 14:07:20Ethan~

18/12/2009

近日天氣忽然轉凍,好多禦寒衣物都陸續出場喇...
同時離聖誕節又近一大步,所以好多人都會準備聖誕禮物~!!

至於今晚,我同個仔又有一個好匆忙o既機會見左一陣~!!
由於大妹準備左條頸巾俾佢,所以我就做左呢個中間人幫佢送去~!!

今次見個仔都好趕,只係短聚左一陣就走喇...
而呢次我地主要係帶過下部份問題,同埋傾下來緊o既活動安排~!!
就住佢所得o既...我希望佢學識懷有感恩o既心,珍惜擁有o既一切~!!

另一方面...佢即將會出席家族本年最後兩個大型活動喇~!!
所以佢個全新形象亦會正式出現,同時又係大家幾期待o既一環啦~!!

而近日我地所傾到o既野,已經唔止係人生道理o既問題喇...
因為我都想佢有返一個開心o既青年時代,所以話題亦陸續有所改變~!!

認真時係需要認真,但同時亦要佢學識放鬆自己囉...
人生處事上o既野係會繼續探討,但同時都要介紹一下吃喝玩樂嚕~?!

我會盡量地製造驚喜同新意俾佢,同時亦要佢開始吸收...
而呢方面o既第一部份,就係先要佢學識點樣打造自己o既形象唷~!!