2009-04-30 23:47:33Ethan~

30/4/2009

 
今日全日都同d對我重要o既人物食飯...
同時,今日已經正式知道大哥將於六月正式離開我地部門~!!

至於今日其中一個約我食飯o既人,就係大哥啦...
其實今日同佢傾計時間唔算多,但都叫做有同佢玩過下啦~!!

同佢o既關係真係好似再進一步咁...
因為好多事情o既第一手資料,同埋佢d私人野都係得我至知~!!

原本我地都o係係房入面傾下野,後期佢突然話同我食晏喎...
我第一時間都呆左嫁,所以隨後就唯有推左約我食飯o既同事們啦~!!

我知道同大哥見到o既時間已經大減,因為佢好快就開始放大假...
而o係呢段時間裡面,佢唔係要去聽書;就係要走去開會囉~!!

另一方面...
今日同佢食飯之時,我發現我地兩兄弟都係唔食魚嫁~!!
隨後...我地一路食,就一路傾下各方面唔同o既人同事啦~!!

至於夜晚時間,我就同大阿大落元朗食飯...
買完野之後,我地就行去間三妹介紹o既野到食泰國野囉~!!

而今次係阿大考完試之後o既首個飯局...
所以我地今次都傾左好多野,同時佢都覺得我有d變喇~!!

佢覺得我同以前已經唔同左,因為我已經唔想甘於現狀~!!
佢清楚知道我大哥對我影響好大,我o既改變好多時都係因為佢~!!

另外,阿大今日又同我提到兩個關於佢o既消息...
其一係佢將於六月正式搬去屏山間新屋,其二就關於佢升學問題~!!

提及到好多過去;現在;甚至未來...
發現自己o既EQ方面真係好左,同時亦知道自己要向未來奮鬥~!!
 
年度之歌

曾經攀上的天梯
曾經擁抱的身體
曾經在乎一切 被突然摧毀
剎那比沙更細

良夜美景 沒原因出了軌
來讓我知 一切皆可放低
還是百載未逢的美麗
得到過 又猝逝
也是一種智慧

全年度有幾多首歌
給天天的播
給你最愉快的消磨
流行是一首窩心的歌
突然間說過就過

誰曾是你這一首歌
你記不清楚
我看著你離座
真高興給你愛護過
根本你不欠我什麼

曾經擁有的春季
曾經走過的谷底
人生是場興替 忽高也忽低 不輸氣勢

全年度有幾多首歌
給天天的播
給你最愉快的消磨
流行是一首窩心的歌
突然間說過就過

誰曾是你這一首歌
你記不清楚
我看著你離座
真高興給你愛護過
根本你不欠我什麼

誰曾是你這一首歌
你記不清楚
我看著你離座
很高興因你燦爛過
高峰過總會有下坡

回憶裝滿的抽屜
時光機裡的光輝
人生艷如花卉 但限時美麗
一覽始終無遺
回望昨天 劇場深不見底
還是有幾幕曾好好發揮
還願我懂下台的美藝
鞠躬了 就退位 起碼得到敬禮

誰又妄想一曲一世 讓人忠心到底