2005-04-10 21:12:32Ethan~

8-10/4/2005

又再一連三日見到阿五唷~!!
哈...正爆呀~!!!

8/4呢晚,佢補夜晚堂...
今次係由我負責上,今堂補GEOG~!!
一如以往由8:30PM-11:00PM~
因為聽日係假期,所以佢今晚可以留得耐D~!!

我地煮左勁多野食...又傾下計咁~
今次傾〝夢〞呢個問題...
我地都傾左好多野,好搞笑~!!?
傾晒之後,我地就散喇~!!

9/4呢日,佢要上足兩堂...
先上2:00PM-5:30PM呢堂中文先~
今次由妖人負責上先,佢教左好多關於中文(卷二)o既野~!!

跟手,佢就可以放Break喇~!!!
我地先睇VCD,之後一齊去食飯,有講有笑~!!
之後去左超級市場買定夜晚D宵夜~!!?

返到去,佢又要上第二堂喇~
呢堂由我上,呢堂係上中文作文~!!
佢今次要作o既題目係『我的出道歷程』...
佢初時唔太識作,但係佢諗左一排之後,終於搞掂左~!?

我要佢作呢篇文o既目的係因為...
我想佢記返一D關於佢自己o既經歷,希望佢諗返D野~!!
從而好好咁反省下三年o黎佢做過D咩;得到D咩;失去D咩~?

跟住,同佢傾到一D關於佢三兄弟o既事宜...
尤其係講到佢自己同佢二阿哥D野o個陣,佢自己都喊晒=.=~
咁亦都證明左,佢係有諗過一D問題,而且知道發生緊咩事~!?
搞到2:00AM左右,我地就送佢返屋企喇~
咁我地就返轉頭,再傾過一D關於阿二o既問題~?!
傾到6:00AM,我地就去訓喇~!!!

10/4...我先同妖人去食Lunch先~
跟住就去接阿五過o黎補課喇~!!!
期間,四妹、阿LOK都有到場...咁就一齊上補課喇~
妖人幫四妹;我幫大妹;阿LOK幫阿五...
今次,阿五係補MATHS,而且表現非常好~!!!

補完課,我地又聽歌,又傾計...好好笑~!!
而且,大家亦都問左阿五好多問題囉~!!
問左好多關於阿二o既野;又問左佢好多問題~!!!
原來呢個仔真係好黐我,好肯跟我唷~!!!
從呢幾日o既問答中,睇得出阿五對感情o既睇法;
又睇得出佢對呢個〝家〞o既感覺~!!

Anyway...阿五真係大個左好多唷~!!!