2005-03-04 17:44:24Ethan~

慣性對調?

究竟係...
純粹巧合、命運整定、慣性還是係個天要玩我呀??=.=”

自No2,No5出道以來...
佢兩個唔可以完全咁一齊正正常常~~
一個冇問題,另一個就會發癲=.=”

每次當No2正常果陣,No5就一定唔正常;
當No2經常出現果陣,No5就會失蹤~

而每次當No5正常果陣,No2就一定唔正常;
又或者當No5經常出現果陣,No2就會失蹤~

每次都係咁...
佢地兩兄弟次次都會出現自然性對調~~

佢地兩個好自然、好吻合咁...
去到一定時間,自自然然就會同對方對調性格咁??>ˍ<”

究竟...呢d又係咪天意呀??
我係咪...唔可以完全咁擁有晒佢兩兄弟o丫??=.=”

呢個現象...已經唔止一次...
而且,我身邊d人同時都察覺到呢個問題~?!

佢兩個o既對調,完全係好似有晒默契咁~
定時定候...不以為然咁就會對調左~!!
簡直...就好似係要輪字軌行咁~~!!!

宜家,我仲多埋個No1添~!!
我希望呢個可以一切正常;
唔好好似No2,No5咁啦~

唉~如果個No1都係咁呀...
我真係想唔死都難喇~!!

以前...就一定係玩對調;
但係如果No1又係咁o既話...
我諗,佢地應該係輪字軌出現問題俾我...嘆>.<”