2009-02-20 15:27:07電車婆

How much effort have you made?

在中學的時候, 我的老師跟全班說過的一句說話, 成為我經常反省自己的說話。她問我們: How much effort have you made? 那個時候老師經常叫我們enjoy life, 過我們想過的生活, 而唔係營營役役打死一世工。於是我們充滿幻想和夢想, 說自己想這樣......想那樣, 但好明顯得個想字。老師見狀都幾嬲, 成堂課都在鬧我們, 其中佢重覆左How much effort have you made?呢句說話, 可以說是點醒了我。這又是呢, 想這樣想那樣而不落手去做, 然後就埋怨不給你機會, 時不與我, 憤世嫉俗, 我想沒有人會可憐你。自此之後, 我努力過我想過的生活, 雖然沒有宏大的目標, 但也一步步走過來, 以後更會訂下清晰的目標, 努力朝目標進發!

講多過做、唔緊唔緊的人我見得多, 從前我會容忍, 但現在愈來愈覺得唔OK!