2006-05-27 23:12:38吹時

優雅地肉酸

啊~越黎越多人開blog喇~但係我同時發覺,越黎越多唔識享受blog既人開blog。

佢地好似將blog視為一種宣傳自己既工具,係blog入面只講提高自己形象既事,每寫一篇,都係將自己逐步塑造成完美既人。

當然,我地每個人對自己都總會多一份偏袒。但係,我發覺佢地係將自己負面既部份完全封殺。
於是每篇都係明示暗喻讚美自己,吃喝玩樂街市行情,但係可惜佢地又唔係專家料唔係真係勁之餘,無血無肉唔立體,sorry,我真係無乜興趣睇。

反而就算亂發癲發洩up一兩句,我都覺得有意義過你狂堆砌自己囉。

可能我真係鍾情於d血肉糢糊既野啦. . . . . .
又或者,真係同我交朋友既宗旨一樣,淨係用表面黎同我接觸既人,我真係無乜興趣。

其實寫日記,就等於一部可以拍到你心靈既相機,你永遠用同一角度同一A號微笑,你就唔知自己A號笑以外既自己係咩樣,但並唔代表其他人平時見唔到你A號微笑以外既衰樣。
blog就更加等於digital cam添,拍完仲可以留返私人珍藏,唔洗驚拎出去比人曬比人見。
我諗知道自己肉酸既時候係點,點都不及唔知自己肉酸而被其他人一野篤爆既一刻黎得狼狽掛?
至少肉酸,都可以優雅地肉酸丫。
請好好善用你的digital cam。

套用返本文頭一句:「啊~越黎越多人係我身邊出現,但係我同時發覺,越黎越多唔識享受同人做朋友既人同人做朋友。」

我諗佢地唔係唔識同人做朋友或者開blog,而係佢地都想保護自己。
既然要咁保護自己,做乜又要開blog呢下?
車~ 我地又唔係你老細,驚咩jet~

上一篇:吹時愛的闡釋

下一篇:吹時有份耍花槍