2006-05-01 17:47:34吹時

吹時愛的闡釋

比我繼續係明天十點論文deadline前繼續逃避現實多一陣。


人地將愛分成好多種類,好多層次,咩父母愛,兄弟愛,朋友愛等等,但係其實對於我黎講,愛係一樣好純粹既感覺,唔純粹既,只係人既慾望。

簡單d黎解釋,愛同人既關係大概如下:


a.愛既劑量+b.你想由對方身上得到什麼=c.你同對方既關係(亦即你同對方互稱什麼)



注:呢條化學式唔適用於無選擇既情況,例如天賦既親人關係,或同事,或呢個世界只有一個你唔愛既人愛你既時候。




不如我地試下舉少少例丫:
1. 男∕女朋友=你愛佢多少+ 佢愛你幾多(包含關懷、分享等)、性、婚姻、將來、甚至 金錢、 地位、炫耀、…

2. 朋友=你愛佢幾多+ 佢愛你幾多(包含關懷、分享等)、(或者係買名牌手袋有特價既關係)…


留意,a+b=c,同時可以變成:a+c=b或者b+c=a
視乎你既出發點同係呢段關係有無發生變化。




如果一個女仔能夠滿足到我第一項既條件既話,我相信我絕對可以係lesbian。
對我黎講,愛只有劑量既多少,而無種類既分別。
所以我可以話比你知,我愛男人,同時都愛女人。

我從來唔覺gay或lesbian或bi有咩問題,有問題既只係個別人格既問題。
我相信歧視佢地既人,只係想係表現歧視態度之中,尋求別人對自己價值觀既認同。

上一篇:符號戀愛

下一篇:優雅地肉酸