2006-04-01 18:53:01吹時

有冇搞錯呀!話我唔識寫書面語!

屙完果五千字第一渣,返去見驗s官,等佢出報告。

兩個人坐係度,佢係我面前檢視我果煲野,由頭睇到落尾,間唔中抬頭贈我兩句,又低頭大畫特畫。

其中有一野真係頂心頂肺。

佢竟然話「哇,咁深既語言,邊係你寫架,唔好搬哂人地d野落土戈就當自己寫喎。」

有冇搞錯!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我平時唔用唔代表我唔識用喎!我只係選擇我喜歡既表達方式黎同人溝通咋喎!
我只係想自由又完全地表達自己,就好似將我既說話用錄音錄左再話比人聽咁樣知之嗎。

呢度果d係吹時文,唔係icq話都唔係經過一輪修飾既美哉書面語。
只係將我所諗既,赤裸裸地話比人知。當然有時係會玩下字. . . . . .
呢套語言體系係我自己慢慢建立架!係當年我寫亞sir日記功課果時佢鼓勵我地而開始架!
當中包含我既經歷,信念,文化底蘊(等)架!

總之話我完全唔識寫就激死我啦!
激死我喇!!!激死我喇!!!激死我喇!!!

上一篇:Lonely Christmas

下一篇:Sorry, Dad