2006-02-16 03:36:35吹時

Happy Valentine

我唔係好識打麻雀,人地識得睇住人地做咩牌就要自己識因住做咩牌,呢d野對我黎講就好似科幻小說既情節咁科幻。
但係一坐埋?,我打十次,有六次半都會唔知點解地即刻食返個頭糊. . . . . .
跟住既情節都係會比其他幾個八婆仔圍住黎話我“食頭糊,輸甩褲”. . . . . .

每年既情人節,呢台我最好既姑婆仔朋友+麻雀腳都會有個不成文約定,一齊打邊爐,八八卦卦吱吱喳喳開開心心咁抵制情人節。

但係今年,不成文既約定,就因為不成文,無人提,所以無人約。
個個都由集體既反情人節,變成單對單既情人節喇. . . . . .
除左我. . . . . .

呢?麻雀,一家輸三家. . . . . .
應果句“食頭糊,輸甩褲”,本來我以為自己係最快跑出果個,今日變成輸甩褲果個。

其實輸麻雀並唔可怕,最可憐既係一家輸三家,無人陪你輸。