2005-08-26 21:43:10愛星女星

冷熱之間

今個星期三既朝早返工既時候,個感覺好似秋天黎左咁!
秋天個個味道好正呀!
冷熱之間既感覺好舒服,同首歌一樣咁 good。
le幾日個感覺都好鬼舒服,又唔熱,不過就涼左少少,唔知點解le幾排好似好怕凍咁。返工同訓覺都覺得凍凍地~~~
就黎放完暑候啦,le個八月都好似冇麥抖過咁,超 down。仲記等考試時仲唸住放候有得抖下添。特別le幾排個個放假,個個都黎complain我,約我又冇時間出街。唉,其實做我朋友都幾慘,我好多時都要推你地,不過,你地每次約我既時候我都好開心,因為你地想搵人陪既時候都會唸起我。但成日陪唔到佢地自己又好衰。但我相信以後會好d既,起碼多左夜晚既時間出黎。
le幾日返工都好好,都算唔太多野做。今日好多時間同姐姐傾計,四眼仔又對我不錯,所以返工都尚算可以。今日仲同姐姐係度研究倉頡,佢仲教識我好多我唔識打既字。姐姐打字好快,好似彈琴咁,今日仲係公司同姐姐玩,不過玩唔倒添!
每當我開始得閒少少既時候,好似又想作病咁。日日飲苦茶已經開始麻木,所有野總要時間去適應既。

26/08/2005


冷熱之間 曲、詞:林一峰

永未預計得到 有幸能遇上你
不得了 瞬間找到方向
我沒掉以輕心 縱是古老劇情
絕不可失禮 顧及形象

太近又會心慌 遠亦難被察覺
開心笑 也擔心太誇張
意外視線相觸 世上一切暫停
願將這一剎 盡量延長

理智快亂了 自尊心交錯
忐忑中想得太多
冷靜熱切之間 我是否會做錯
不管了 不想錯過

過去快樂遺憾匆匆閃過
忐忑中想得更多
冷靜熱切之間 決定一秒便過
喜歡你 總不會錯

儘管一試 錯又如何