2008-04-13 00:01:52Tracy

九龍城覓食

12/Apr/2008 (週六,天陰)

今日好大霧,不過都有少少陽光!因為12點要去學車,同埋公司又多野做,所以一早就跟埋懵爸車出門啦~ 我地先去食早餐,食完都9:30啦,之後就返公司做野!點知各位朋友都好驚訝,星期六都見到我咁早online,於是同朋友傾傾傾,MSN閃不停呀,好快又夠鐘要閃人!哈,返左來咁耐,只係覆左幾個e-mail,都無咩做其它野,算啦!

之後就出發學車啦~ 今日都係行考試路線啦,不過日頭行真係好好多,望的野都清晰好多!不過好快又夠鐘啦,今日無時間泊位添,又要等下堂先有得試啦!

之後就同朋友去九龍城食Lunch,佢介絡一間係”清真牛肉館”,話好好味,一定要試,去到真係好多人排隊呀,於是我地確定買外賣算啦!在等期間就去左附近食糖水,呢間又係出名的老店 ”合成糖水舖”
呢個就係地址啦,有蓮子大王之稱的~
蓮子腐竹百合糖水,清熱潤肺~  的確好好味呀,夠晒滋潤呀!
有外賣到啦~ 聞到香噴噴呀!
裡面充滿牛肉汁~ 不過我就覺得麻麻地,可能比較多油,我就唔係好得呀!