2010-02-14 17:07:52╰*星ξ+靈‥’★

blue

:

 

今次返鄉下, 岩岩食完團年飯,二叔又再詳細咁同我講左你腰骨ge情況, 佢話上次你係度驚你受打擊, 所以無直說, 但今次得我一個, 所以就同我講左. 我唔知應唔應該同你講好, 我都好怕你會接受唔到, 但我答應過你, 唔好自己一個人承受, 要同你分擔二叔話你前面ge胸骨同後面ge背骨有隆突, 骨骼間ge關節位完全無辦法靈活活動, 佢亦都同我講, 可以聽日帶我去睇下街市度有一個女人同你相同症狀.只有三十五歲..但已經完全係彎腰無辦法伸直一些十多斤重的東西也沒法拿起.. 不用說等到再老d ge時候會變成點佢建議你去重新做一次ct, 睇清楚而家ge狀況要好, 就一定要儘快趁病情未到完全無彎轉搵一d著名ge骨科醫生同你做手術, 但當然會有風險, 如果手術有差錯就會可能涉及下半身神經癱瘓所以要做就一定要搵真正好ge醫生如果唔做手術, 就係要長期做物理治療, 但好返ge機會係少之有少

今日食完飯我又被重新說教了一次的確, 我仍然同你一齊係咪俾緊太多希望自己同埋你..? 咁樣從另一方面黎睇係咪對你ge傷害反而更重你所承擔ge壓力係咪更大?我係咪應該唔好再拖你ge時間呢..? 我唔知我一唸到就覺得好傷心從來都未試過咁傷心我不想迫你去做手術..除非醫生說沒有風險..我覺得自己好衰我好討厭自己ge優柔寡斷我已經睇唔到我地ge將來所有係呢三年間我幻想ge我地美好ge將來...除非...真係即刻做手術完全醫好左我們..是否應該就這樣結束..? 我好想就這樣哭到累了...入睡後就不再醒來

 

 

2010.2.13   21:32

上一篇:愛是...?

下一篇:blue(二)