2005-07-05 14:57:33包包

好無聊

剛剛叫做放完三日假,放左好似無放咁,第一日公司九點就打來,第二日九點半,早餐都未食,就係咁回email打電話回email,睇報表打電話,成日就係咁,知道係咁二號個日就返工啦,浪費晒d錢,有加班錢架ma,個個咁既賤精,唔抵得人地放假係咁出email,話我小左依樣小左個樣,痴痴地的~一向月結都唔會比佢既報表,叫我send比佢,好彩我有姐,而且咁岩又係家見到個email同回到個email,唔係又比到機會人係老細面前話我,到時我個電話實比人打爆。不過唔緊要仲有四個月唔夠我就有長假放喇~好期待呀~好想依四個月快d快d過,咁我就唔洗再咁辛苦喇~哈哈~睇多四個月結我就可以放下假喇~諗起都開心呀~
最近覺得好悶好悶,做人好無聊,唔知想做咩,只係覺得好悶,日日都唔知點咁,訓又唔係行街又唔係睇電視又唔係睇戲又唔係,仲之就唔知想點,覺得做人好無意思、好悶,唔想返工,但唔返工又好悶,好想搵d野做,好想收拾下屋企,好想買過個書櫃,好想打開床下底收拾下,好想收拾下個依櫃,好想將唔要既野踢晒去垃圾箱、好想去游下水、打下波、去游船行、去海灘玩、去行下山、去燒野食、好想去旅行、好想好多戶外活動,但全部都得個想字,我唔想好似坐監咁,日日係屋企唔知做咩,但次次出到街行左唔洗個幾鐘就腳軟,激死人!