2004-06-20 12:57:04tommy1119

熱.....好熱呀 >.<"

...這張圖是否好可愛呢....上網找回來的....^~^
很喜歡這個貓貓呀...天氣真的熱了起來啦 @@" 隨便出街行行...背脊總是濕透身..好熱呀....好熱呀....>.<"

我近日...都病了...是傷風呀, 因為我星期四晚去運動場跑完步後, 返家冷襯左. =.=" 可是自己..第三日就好返了...真是神奇.突然覺得自己好似支探熱針咁...天氣不好..就會病起來....真麻煩...我好怕熱的....一熱起來呼吸都好似頂住頂住咁..還是冬天好...還有半年呀!

昨天獨自去左葵芳行左一陣, 見到開了很多菓子店, 則係賣扭蛋和一細盒機械人個d玩具店...有很多新貨出左呀...左睇右睇也是喜愛的...都唔知點算. ..好想買飄零燕和onepiece 的公仔回家呀....不過^^" 好似貴左d....還是留d$$等自己好過dlor.. (星期六公司比返...我$600幾車錢呀...嘻嘻)

今天應該要留在家...等死 -.-"

今天作的句子...

愛我愛的欺騙...
或許有天你會安份...
太易信任你...也是我的錯
我總是往心裡逃...這個舊時的你
請不要讓我撞破你的不忠..
愛你愛騙的我
>.<"