2004-04-14 21:35:00祺~

11-4-04---生日

終於過了18歲了!!!

19歲既第1日..
第1件事竟然係....整我部電腦!!
由於我部燒碟機之前俾1張label紙攝住係入面...
搞到隻碟入左部機之後勁大聲..
同埋...燒唔到碟!!(呢個係尋晚發生既)
所以..生日第1樣野係...
拆開部PC..

本來諗住去搵人幫我整走張label紙既...
不過..佢話要遲1-2日...
又要俾成舊幾水..
結果呢...咪我自己試下睇唔睇到張label紙..

幸運地...俾我搵到張label紙.
不過係放o係好入既位置.
最後..拎左2枝竹簽去夾佢上黎...

講返今年個生日先..
中午...o係home度食壽司呀....
勁大盒刺身...正!

下晝...都係繼續溫BS啦.
(哈哈...我好重視BS架...
因為太多bs野未溫la...
進度好慢..
又唔想令Miss Lee失望ma)

另一方面...都打左個電話俾Chris...
問左1個都幾低能既問題.
(因為呢個問題我諗左好耐好耐都答唔到..
關於Account架...係一d點樣減既問題)

本來諗住今年唔買蛋糕食既..
之後...有人話無蛋糕既話即係許唔到願...
So..去到夜晚食完晚之後都買返個細蛋糕返黎食..
haha..

另外...我都實現了自己對別人的一個承諾..
希望佢鐘意我呢次買俾佢既禮物啦...

P.S.
之前幾年既願望都實現唔到,
今年...同樣的願望,希望可以實現得到啦..