2004-10-08 21:41:07ting131

好多人生日

今日係10月8呀~
好多人生日囉我覺得...
好似以前ktgss ge maggie...ar賴la....
仲有瑪中ge miss lam啦..econ組ge siu sir啦

今日本身miss lam以為我地唔同佢慶祝ga
個樣仲好失望
但係到佢o個堂就玩啦
佢wear左我負責buy ge皇冠呀
好得意
除左佢開心之外....仲威俾隔籬班miss睇!
咁就過左一堂文化lu~
無使做past paper~我地都earn左~
我今次都有份buy皇冠(但係功臣就緊係kai yin啦~~)
同buy其他野ga~
yeah!
之後仲順number單獨同miss合照呀~


仲有econ組勁爆笑囉....
送罐頭,送米(一公斤),送人仲飲到驚ge菊花晶~
佢地同siu sir ge感情好好呀~

ps...前幾日個icq無啦啦無曬d人呀...
嚇死我呀