2004-09-25 22:15:34ting131

功課日

今日係ust同city ge open day~
但係我無去wor!
因為太tired啦~
之後去左英皇攬埋d轉班野
終於轉到班~
唔使再有d人篤眼篤鼻!!!!

今日我勁頭痛囉...
同曹操一樣.....
食左藥唔使用凍水浸頭(<-呢個係曹操ge治頭痛ge方法)就即刻好返啦~

呢排勁busy!
勁多hw做唔曬
都唔知呢間咩sch o黎ga!
咁多hw做都有
又唔理我地ge感受係咁俾hw
又叫我地revision
chi sin!
邊有時間溫呀!
又叫人寫jupas d野
only俾d低b vocab
又唔d 實際ge example
俾埋d law呀bba呀呢d根本呢間sch d學生入唔到ge學系ge sample!
勁低b!
仲有文化project!個topic又鎖死左係d悶topic!
要俾10個妖佢呀!

不過呢排都幾開心
m&s有進步
有d probability都知大概要點做~
好叻叻呀我~
果然stat係易過maths 架!