2004-08-28 22:26:31嗨,I’m speaking

別人的日記+日記一則

別人的日記

今個毛毛雨天

和假稱波紋妹妹, 但實稱波妹雯雯的
雯雯(waha嘔心呀好.manman)去佢poly reg hall

其實唔係好關我事
但看看別u 的hostel也好好呀
幾骨子呀,仲有雪櫃同電話

我仲記得有個唔靚仔既哥哥慫恿我join
佢地個o camp ga
係呀...佢俾我玩嫁
雖然我已表明我係bu學生既身份.ha

但我都係中意自己個hall多d
小而溫暖的感覺


p.s.(我地住13樓呀
遙身一變由個鄉郊元朗人
變左個九龍人.kaa)
---------------------------------------------------------------

八月二十7日

看到毛妹新聞台,忘了要寫低交代一番。

那天毛毛雨,對!是毛孩的雨

我和蘇山那兩丁友一起去reg hall, 雖然唔係好關佢事,不過佢照去。
目的都係想compare 一下,到底係poly好定係BU好! 跟住就得出佢鐘意BU那個小而溫馨的感覺~~~~請,不要賣花讚花香,雖然我都會係咁讚poly!

報了O-camp, $170
hahaaa... To 蘇山那: 明明話人地唔靚仔,做乜要係自己個新聞台度話有靚仔慫恿你join camp !!!!!! 講,點解?!目的,企圖?!!!!



八月二十八日


今天約了一堆(group)很久沒見面的朋友去gathering ,
食,傾計,影相--------非常的魔界三部曲
返到屋企睇相,hahaa... 發現有'仔仔'樣的,有女警樣,有地痞樣的(朋友,你知我在說你們的,不要否認!)
相的左上角(但願我沒把左右mix up)有friendship forever 的字樣,
雖然老土,
但內心還不得不承認真的希望friendship 可以keep得好! 日後個個都可以幸幸褔褔,間唔中出來一次gathering, 幾好~~~~~~~~



P.S 未來三天,去了o-camp .
生死未卜,組員太7,
祝我好運。