2005-03-30 10:51:41金俊泰

給鐵男

今日我諗起好多人,好多我以既女朋友,因為今日有一個我好好既朋友去左我公司度玩,佢問我.朱朱呢?近來好嗎?我立時唔識得出聲,我記得我話過我會照顧佢一世...但...而家我連諗都無諗起過佢,我諗都無諗過佢,心入面,有既都只有呀音一個咁,係我違背了我的承諾,定還是呢個世界係唔可能有絕對呢?其實...我真係放棄左朱朱喇,都已經好耐喇,我無可能日日諗住一個對我不忠既女人,況且,佢既新對象...是我的好朋友...對這..我接受不來.....對不起,我太固執了,我現在所想的人,只有一個,那是我口中的音,對於她,我一定不會忘記,她,是我生命中的一個感嘆號,也只有她才令我有勇氣去做一仵我未做過的最無謂的事,但,沒有她,我定做不了,她在我生命中,是唯一,希望你明啦..鐵男....你.打比yan找她吧,我不會再找她的了!我負了你的妹,sorry~!