2005-02-08 01:08:17金俊泰

MBSM

其實心入面真係有條刺...
忘記不了
想放輕心情...想去包容
想去原諒..不過
我真係忘記唔到............
其實我知道我真的戀上你了
如果不是上次............................
我看我永遠都唔知......
但...點解你唔一世都暪住我?
點解要話比我知......
我唔想知........
如果你唔話比我知..
我相信我地既將來會係好好........
但...........
我唔想放下你
更容忍唔到呢D野
不如你話比我知我可以點丫?
我唔知點做好呀....
扮唔記得..扮無事...
真係好辛苦.......