2010-09-22 17:26:32T-D-R

0922 月光光被擋住了

我都唔想再登入呢個新聞台.
不過我今晚又真係瞓唔著. 我好討厭好想瞓, 但又瞓唔著既感覺.
好攰, 所以唔想睇戲. 於是, 我去左睇新聞台. 唔係呢個, 係你戈個.

好似好陌生. 唔係文字陌生, 因為之前成日睇, 睇到都差唔多識背.
陌生既係你成個人. 原來你係會咁, 你有一面, 我永遠都睇唔到.
原來你字典入面都有個愛字. 原來你有時思想都幾似個正常人.
其實寧願相信, 陌生, 係因為你大個左, 成長左, 所以變左.
你變左, 唔係我唔認識而家既你, 只係我唔認識先前既你.

其實我知道成件事並非我揣測中咁差. 只不過, 又無我幻想中咁美好.
其實我好清醒, 我知道最後會發生咩事, 我知有咩事永遠都唔會發生.
我知我煩. 但係最多咪煩多幾個月, 之後想煩, 都唔知點可以煩到你.
之後, 之後無得再見你, 無得再掂你, 無得再搵任何藉口去搵你.
其實呢一日, 唔係好遠.

因為呢一日唔遠, 所以我真係唔介意人地講乜.
就算係我自己送上門, 我都送得好開心, 咁得唔得.

幾個月之後, 我地就唔會再有交集.
發生過乜, 都唔會再有人提起.
即使提起, 都唔會有殺傷力.

不過, 發生過既, 我自己會記得.
所以再樣衰再樣衰, 但係我自己之後會開心, 咁有咩好怕.
但係假如介意人地亂講戈個係你, 咁我仲有自制能力叫自己停.

其實你知唔知, 我唔知你諗緊乜. 成日係到估, 但又成日估錯.
我唔知你想點, 又唔知你唔想點. 有d野, 我以為你都想. 原來係得我想.

你無意中講話好多人想同你坐飛機. 即係, 原來, 我只係其中一個.
我亦係其中一個無得同你一齊坐飛機既人. 所以, 無野值得唔開心.

你成日都話唔知發生左咩事.
原來發生係你同我之間既事, 真係咁無相幹架咩.

食完飯瞓左一陣, 我竟然夢見你向我道歉, 係MSN到.
瞓醒我竟然又見到你on MSN, 不過無講一句野, 你就off左lu.

我知你呢幾日一定好攰.
又時差啦, 又番學啦, add堂又亂啦.
你一定好煩, 但係又唔知可以做乜幫你.
我唔敢打俾你, 連SMS都唔敢send俾你.
我驚同你加個油, 你都會覺得我煩, 覺得我無聊.
同埋我知道, 你心情唔好, 我做咩都唔會令你變好.
所以, 最好係收聲.

我唔知你仲有冇睇呢個新聞台, 不過唔睇可能仲好.
俾你知我諗緊乜, 有時我會覺得自己好白痴妹.
不過如果你有睇, 咁我想同你講句加油啦.

09/22/2010 02:26