2004-06-19 19:42:32狡猾的貓

我的實習生活

開始實習工作已經兩個禮拜,做落先知自己識o既o野真係幾咁貧乏...第一日返工已經俾大得我幾個月o既同事gary 一輪嘴咁問我:
「睇過咩電影?」
「有無睇過教父?」
「阿飛正傳你實睇過喇啩?」
「咁你有無睇過的士司機? (我搶答:有有有!!洛比桑倏o架嘛!呀...唔係喎....o個個係極速的士喎...)」,gary:「......」
最後gary都忍唔住話:「你咁多戲無睇過,點說服我你鍾意電影呀?」
又好似有o的道理喎...睇o黎我都係要急起直追喇..

不過雖然只係短短兩個星期,不過已經見識o左唔少o野,有好多o野仲要係我無諗過會接觸到,anyway,我好鍾意呢個job,亦o係我負責o既崗位o度搵到自己感興趣o既事,唔錯,唔錯!