2007-07-05 23:34:30vilok

台灣之旅!

好耐冇打la..cos lei排出trip ma~haha~

27~29號..去左台灣3日遊!!!
我主要去ge原因..有某人知la..!haha

minor reason...陪我aunt去做野lor~
不過都係做左半日only~~

第一次係唔familiar ge環境都識搭transportation..
對我黎講..真係勁野..

去到tw..都冇咩點買野..都係食多~
太好了..令我再次試到tw ge小食!!!
太好味la~

係到都要多謝sfj la~又幫我搵hotel..雖然間hotel gap gap地
又出黎搵我..
雖然佢比原定黎搵我ge時間遲左成個幾鐘..
(不過佢唔遲都唔係呀jo =.=)
都thx大少爺出黎黎帶我去行街~

overall..lei次trip好好玩~~好開心!