2006-04-08 14:46:43趴魚~*

Live forever

Maybe I don’t really want to know. How your garden grows
也許我對你家花園的樣子,根本不感興趣
I just want to fly
因為我只想要盡情的飛翔
Lately did you ever feel the pain?
最近你曾感到痛嗎?
In the morning rain,As it soaks it to the bone
當凌晨的雨,落在身上,冰冷刺骨..
Maybe I just want to fly
也許,我只想要盡情飛翔
I want to live I don’t want to die
只想生氣盎然的活著,不想死氣沉沉
Maybe I just want to breath
也許我只想要大口呼吸
Maybe I just don’t believe
也許我只是不想去相信
Maybe you’re the same as me
也許你和我一樣...
We see things they’ll never see
我們看到了別人沒看到的事
You and I are gonna live forever
你和我將永遠的活著

Maybe I don’t really want to know,How your garden grows
也許我對你家花園的樣子,根本不感興趣
I just want to fly .
因為我只想要盡情的飛翔
Lately did you ever feel the pain?
最近你曾感到痛嗎?
In the morning rain,As it soaks it to the bone
當凌晨的雨,落在身上,冰冷刺骨..

Maybe I will never be.All the things that I want to be
也許我永遠都沒辦法,成為那些我想成為的
But now is not the time to cry
但現在不是哭的時候
Now’s the time to find out why
現在是要去找答案的時候
I think you’re the same as me
我想你和我一樣
We see things they’ll never see
我們看見別人看不到的
You and I are gonna live forever
你與我活著
We’re gonna live forever
我們必須真實的活著
Gonna live forever
將要永遠的活著
Live forever
永遠的活著
Forever
永遠


((綠洲合唱團Oasis-Live Forever))

上一篇:沉重

下一篇:心有感觸卻有戚戚焉~