2006-05-18 02:24:03美美

三號波 笑呵呵!

  今日唔使返工,點知遇上颱風!咁arm啦,我最鐘意d刺激既活動!所以我地就北上追風...

  第一站去左旺角攪埋d機票,根住就去左baleno訂polo-T,好順利,之後就搭直通巴上皇崗SOFT下喇:)

  真係好,我決定餘下既小時,都要有咁hea得咁hea先得!我都係照舊做中式按摩,好舒服,而christy同小fi就真人show泰式比我睇,好攪笑呀,睇得好開心,hahahaha,但我就真係唔敢試啦~

  根住食免費晚餐,根住趕去東門諗住一路睇火舞黃沙,一路修甲,點知冇得睇,只有得修指甲,都好呀,仲修埋雞眼,又話唔痛,點知今次修腳眼修到流哂血,好痛呀!今日歡樂既行程就係血臨臨既氣氛下結束啦...

  眼訓...