2004-06-01 18:32:33||| ▊愛〤你oO婷

好開心呀~*

今日約左tracy1齊捨MTR嫁ma~
點知太多人la~睇唔唔到佢係邊到~
我上左車,tracy又打比我。問我係到
我聽到佢隔黎好嘈la~就問邊個係佢隔黎la~
tracy又唔講比我知喎~點知落左車見
到....見到亞B喎~真係好彩la~返學都見到佢。^^"
到左放學既時候,我同tracy望上去...
哈哈,又見到亞B喎!同佢真係有緣la~
我見到佢望落黎~之後比個亞sir拉落入去
佢比個亞sir拉返入去,佢都要走出黎望落下面喎~
唔知佢睇咩呢!好想知佢睇咩囉=]
點都好la~今日見到佢咁多次,我都好開針嫁la~
kaka~~