2005-11-25 18:03:50SzeCI`*

大坳門`

卡卡..今日學校旅行呀.`
今朝諗住打俾志明..
點知..禁錯左思個電話喔*卡卡...

跟住去左志明到拎野..then..返學`*
but,,冇得放野係課室..搞到拎住晒d野`*
跟住點知變態佬同豬仔話要一齊B啵`= =
但係我地都唔夠野食`*

我地9點幾先開車呀..`*好遲喔`*
不過去到冇爐喔..激死嘍`!
因為好多間學校去呀.`!
SO我地係到等D小學生B完先`*
等到11點左右..都唔係好耐..`*
食左好似唔算太多野.`*
UM...唔知幾多粒墨丸,,魚蛋同牛丸`
跟住食左3份1塊牛扒同雞扒..卡卡卡..
因為係同芝同志明分嫁.`*
同埋2隻雞翼`AND 一塊面包囉`

我地B到成點幾..跟住就執野LU*
卡卡..淨係食淨幾隻雞翼咋`
跟住我地去左玩火燒後欄..數字球同麻鷹促雞仔`...
人地班好早就走嘍..但係我地架車4點先黎`..
SO玩到好支力呀.`!不過好好玩..卡卡`

跟住同芝同方BEE一上車就係到食野..KE*
差唔多5點返到大埔..THEN就返左屋企嘍.`!
累喔`*...............................