2008-04-08 16:13:57卓豬

四月八日

幾日都好...
3日overnite
一個sick leave再加一個khh turn
3日假
都好
可以hea下

星期四、五、六
3日duty..
第一日已經累到想死
好耐無試過係酒店都咁好訓...

星期日
羊生陪我返屋企淋花
因為小事
發左好大脾氣
羊生不停幫我搵
最終
還是大姊姊幫了我
攪到羊生比賽遲到
我同羊生都輸左
知道佢好唔開心
羊生仍然過來睇最後的一分鐘

其實點解羊生會中意我
一直都覺得有d奇怪
可能
又想多了~
好錫我
感覺到的..
我是一個脾氣大的人
我知道
難頂

終於
選擇去和我想的說話
或者
已經
病好了~

對嗎?

所有
都是整定的