2007-10-13 19:42:54moon

大個啦



都已經繫高三啦!成人禮下個星期就要舉行!

但點解我連剪頭髮嘎自由空間都無!

甘大個,我有自己嘎思想!

懇請爸爸媽媽唔好成日自以為是亂“猜測”我嘎思想!

爸爸媽媽經常為左我有分歧!~

我會覺得好難堪!

有時真繫唔明白呢個傢繫米可以容到我!

如果得,

甘點解我地經常性甘尷尬甘難堪!

肩挑責任,我明嘎!

我會對我自己決定嘎事負責任!

真繫好希望自己可以做自己,可以按自己嘎想法做人~

並唔希望做一個無思想無唸髮嘎扯綫公仔!

基本嘎嘢我希望可以自己支配!

——————————————————————————————————
唔知道幾時開始,我返到屋企就變得唔開心!好壓抑!
其實繫學校我繫好掛住屋企嘎!
但傢陣返到屋企好似並無傢嘎感覺,無溫煖!
好難過啊!









Ps:神婆我好掛住妳啊! :)




上一篇:

下一篇:零捌 happy