2005-12-30 00:02:21CANDY@糖果

>

好啦,幾日假日都過了,過埋了受浸的日子啦.現在是收拾心情,迎接新一年啦.現在回想起,就這幾日都經歷了好多野啦.

感謝的事實在有太多啦.想了好耐都唔知由那一到說起.只好說聲<<感謝>>.每一件事的詳情,就留待日後再談啦.

首先說受浸個日啦.因我見到D受浸禮物,就會回想起果晚的事啦.有個好好的回憶.

感謝各方好友的禮物,每一樣都好好,好靚,好實用,好有意思.每一樣禮物對我來說,都好有用,好有記念價值.但我最LIKE就是心意咭(內有佢地對我的心聲),好GOOD喎.其次,是書啦.因我好LIKE看書架.所以,由是一份好好的GIFT,好好喎.第三是CD啦.我好LIKE聽詩歌架,因可以和我的家人一起聽喎.可以一起讚賞主.還有其他GIFT我都一樣咁LIKE架.因太多啦說唔到咁多.

不過,有一樣野,好特別.就是,在咁多份GIFT之中,都出現同一段經文.我知道這是主給我的說話.我要細意思考當中的意味啦.

在果日有好多人真的要多謝啦,要多謝真的多謝唔完!!!感謝主.