2004-09-29 17:21:11Samantha

冇野好講...

今日講真真係冇乜野好講囉,今日一朝就去咗micheal度,跟住打機,下午william同kukoc就黎,玩咗一陣,跟住佢地就走,micheal就出去人地度攞碟比我睇,我就係佢屋企整野食...食飽就睇佢拎返黎既dvd,唔記得叫咩,不過ok啦,gigi同個個朱孝天做既...睇完之後又打機啦,打到咁上吓,就陪micheal去town啦,點知走咗架車,又要等喇...!佢同佢個fd約咗係timezone5點等,點知我地去到,等咗好耐都未黎囉...等到佢個fd黎佢地又係度打機喎...搞咗好耐,搞到我都就黎有車黎,走得喇,佢地都仲係度玩...咁岩又見到tee同gon喎,咁就一齊搭啦!佢兩個丫,衰到死呀!!!!係度玩我囉,我要同micheal投訴呀!!!cheap到死呀!!!!!呵...不過佢已經打緊麻雀喇....今日收到我mum既ecard,話遲D會比錢我架喇...好呀!我今次會慳D架喇!!!!因為我要買野比我表姐,fanny,同埋我自己...