2005-04-01 01:03:27尚未設定

2005年 3月 18日

2005年 3月 18日 星期五

星期五了, 心情都開心d, 因為返多日半就可以放假了. 今日差唔多 08:45先起身, 因為我要先去沙田中央廣場送文件先返工, so 可以晏小小起身啊. ~

送完文件行去火車站果陣, 見到好耐無見的 梁永基, 寒暄幾句之後就走了, 真係好耐無見過以前玩開果班 friend 了. ~

今日無帶飯, Lunch 約左 Redman生 一齊食, 初頭唔知佢病病地, so 我提議去麥記食, 好鬼想食啊, 之後先發現原來佢病, oh so sorry. ~

放工之後搵埋 澳洲 就一齊去球場踢波了, 七點至九點大角咀詩歌舞街. 不過今晚我好唔開心啊, 因為我 ‘ 咬 ‘ 柴… damn… 拉親 d 筋我就試得多, 但係 ‘ 咬柴 ‘ 都好耐無試過, 都唔知要休息幾耐啊, 真係好 hurt. ~

聽日 Eva 請左假啊, so 得番我同埋 stanley 係度jar, 仲有個 part time 阿 chris, 不過老闆今日返左黎, so 聽日佢都會係到, ~

唉, 今晚場波踢左幾分鐘就 ‘ 咬 ‘ 親, 之後都費事踢了, 唔想越踢越衰, then 食埋飯無咩 mood 咁就回家了. 原來聽日有波踢的, 下星期都有, 而家無la… 無得踢了, so poor. 好耐無睇過跌打了, 聽日放工要去睇la, 試下去 office 附近睇下la, 費事去返馬鞍山果邊了, 遠左小小. ~

呀… 真係 hurt hurt 地, 我最憎就係有波踢但係踢唔到了… ~

Eric 於 2005年 3月 19日 零晨