2006-05-22 19:10:24勇士亞敏

LAST NIGHT

好緊張呀~~
今日返左個1/2 DAY,
同事一見到就,
E~~
你重返工家咩?
唔好玩啦,
今晚重NIGHT呀,
跟住,佢地就問我食咩,
要請我食野~
我又點好意思呢~~
大家玩左一陣,
就去做野LA~
今日既心情,
有D唔知點咁~~
大家,都好登我有得走開心,
其實..前面係點...我都唔知...
好驚家...不過..唔理LU~
之後,
佢地叫左好多野食~
大家你一言,
我一語,
勁嘈~~真係好搞笑,
同事個個都咁鍚我,
之前有D不平等事,
唔開心,
好多同事都出黎撐我,
同我一齊罵,
有D重出聲幫我,
同我諗計,
諗返...都幾感動...
真係..有D唔捨得TIM...
呀~~呀~~呀~~
搞到我唔知點咁~~

重有個NIGHT,
返埋先算LU~
佢地個個都祝我有個難忘既NIGHT LOR!!!
玩野........