2006-12-24 22:03:07( ♥'ν ǐ ν ǐ

伤心平安夜!

这个平安夜居然讓我见到 3 个我最不想见到的人,
我真系冇办法面对区地....
当我故意避开区地嘅时候,
我真系觉得自己好悲啊!
我知果个贱人见到我,
区应该冇区地听,
好后悔今日点解我要去果度买野啊...
如果悟系我就悟使见到区地``
我就悟会甘可怜!
我更加后悔点解我悟大方行出来,面对区地...
但我真系悟知点面对区地``
一路行返屋K的时候,
我真的很想哭,
我捻果个贱人一定好心凉,
我居然会怕见到区地,.....
我都好难想象,
我今日的举动,
就好似过街老鼠甘.....



本来好开心的, BUSY姐返左来``
但依家就冇晒心情!

上一篇:冲动惹的祸..

下一篇:对悟住```