2006-06-28 17:43:53吖茶`

又一个夏天.

熟悉的声音 不停地叫着.
夏天 到了
听着熟悉的歌曲.
心情此起彼伏
夏天的风 彩虹 眼泪 爱回温 离不开他 大哥 暧昧
上个暑假听噶呢D歌 好令人回味
暑假噶一切又一切 又出现喺脑海入面
今个暑假 又会点呢?

十三班噶同学 相处咗一年
话长晤长 话短晤短.
对你哋黎讲.
希望喺过去噶一年入面. 我呢个神经质噶同学
可以带比同学欢乐
仲有. 侑D同学 我对你发过脾气..
sorry.
高一就咁就过咗咯..系米好快呢? 呵呵..
军训噶日子 就好似寻日咁, 学农,.唉,,
十三班,, 打不死噶,!永远都喺咁犀利..
虽然成日搞埋D无谓野,, 不过伱吹乜?
胜在我哋够团结.!!
十三, 一个lucky号码.
考埋呢两日试 ,, 就面对分班勒.
开心地面对把,,同学们..哈哈哈哈~~~~

每当夏天我吹着温暖地风 我们的故事简单却很生动..
我嗳十三班,,更嗳55位 ,, 傻傻哋噶同学,!