2004-10-28 18:48:11低d黨

大孩子

今朝起身阿媽話今日係我舊曆生日@v@
有雞蛋做早餐丫~~~好開心XD
因為平時我都唔食早餐既==v
阿媽仲整左可樂雞翼今晚食~~呵呵
本來都好開心架今日..
不過頭號人渣真係人渣到嘔屎架囉!!!
我地都冇搞過佢,佢走去同miss告狀
我頂!除左識擦鞋同發姣之外佢仲識d咩架!!?
搞到miss chau話到小明喊><
佢呀!之前仲同fung講話小明纏住死八公唔肯放手!
痴孖筋架佢都!!個腦生左係個屎忽度呀!?
死喇..今日既我好粗鄙添><仲講左聲《仆x》丫...
嗚嗚嗚...你地話佢幾乞人憎丫!!
迫到一個平時唔講粗口既人爆粗>口<我憎死佢呀!!!
唉唉,都唔知點解次次都係咁架..
我第6次係geog堂喊喇=_=
一定係我同林慧冰相沖!!係上佢堂我先會喊架囉!
我知~我幼稚丫嘛
冇架~~我成堂發脾氣冇答過問題+一直怒啤頭號人渣之嘛!
我尋日仲當住大家面串佢假波婆XDDD笑到佢地碌地=v=
咁係丫嘛!!小菁話我一個波都頂佢三個添XD低能~~
總之就好火啦!唉~~就黎俾人迫到癲架喇我..要冷靜d先得@@”

by chai


PIC 小山見到頭號人渣都嚇到噴飯呀!!死未XDD仲嚇親我個草添!