2004-10-11 21:51:02低d黨

Outing

真係多野搞呀呢幾日..
前日先傷心死我黎!!
睇完天作之盒已經喊死架啦!
不過其實齣戲好輕描淡寫=v=
但我同小明喊到低能囉..
返到屋企呀!我阿爸阿媽><
趁我沖緊涼,向我阿哥講我壞話!!!
我一出黎佢地即刻扮冇野囉=_=
但其實我聽到晒架喎...(汗)
跟住食飯個陣呀,我阿哥咪狂話我囉
我俾人話梗係要駁下嘴架啦
因此變到由俾人話->俾人鬧..
我呀我呀!不嬲都俾人錫慣架嘛!
同埋呀,我阿哥好少鬧我架><我諗兩、三年一次度啦
咁我咪極度傷心囉..咁咪勁勁勁喊囉!!
真係一物治一物呀!
我治我阿爸、我阿爸治我阿媽、我阿媽治我阿哥、我阿哥治我...
足足喊左2個鐘T^T我唔明點解逢係呢d時候就會特別多人打俾我架囉!
個個都勁驚咁狂叫我唔好喊..嗚...喊到我差d哮喘發作呀..

喊完之後我勁驚覺自己對眼朣到阿媽都唔認得= =
第二日本來約左小明都唔去得呀真係..出街俾人見到真係唔得了

好啦..講返今日既旅行
都唔知自己咩心情呀我
有開心、有興奮、有傷心、有不忿。
真係百般滋味在心頭~~~
所以係極難以用言語表達既..
唯一可以講既係我全身冇一度唔係沙囉=^=
返到屋企一除衫真係...半杯沙跌晒出黎
我個頭更加係不知所謂@v@求其摸一摸都可以搵到沙..

去完旅行已經好身心疲累
仲要直落唱k...
我地9個人分左兩間房=v=
因為有兩個女仔我唔係好識..所以廢事一齊啦
不過唱唱下我過左去~~
發覺佢地係冇人唱架囉XDD
得謙謙自己一個狂唱咁//所以我長期留左係佢地間房唱既。
冇氣喇家陣已經..連續唱左4、5個鐘都有=_=

拿!夠喇下大家XD
我唔明做咩一個二個成日話我靚架囉!!
連謙謙都咁講..搞什麼!?我完全唔覺喎...
corn姐又話我戴眼鏡個樣有d似林嘉欣="=
咳咳、我可以話俾大家聽我靚過林嘉欣多多聲囉XDDDDDDDDDDDDD
事關我一d都唔覺林嘉欣靚..超奇怪呀佢個樣!!!

by chai


PIC 尋晚scan既可愛草>//<