2004-10-22 12:16:25★ SUN ★ DAY★

17.10.媽媽生日

好耐都唔寫日記lu
因為太busy+lazy~
也不要其待我之後會有日記...

唔會日日記下ga la
有時放在心裡
我唸心的日記會保存得長久一些..

今時唔想表達得太多..
好似忘記現實會開心..

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
17.10.04
______________

今日是媽媽的生日

生日快樂

但今日要比賽

只是陪她去飲茶
(好好味呀)
好耐無陪媽媽飲茶

又去了miss家拿沙排工具
見到miss女女
又大咗好多~
好好好可愛~

then 去了wc 
比d沙排工具,比d住得最最近的人拿去..

then去比賽
ming gigi也有來睇我比賽
太高興

比賽前又坐場邊同雞屎講笑玩
好好笑
出面有人比緊賽
我哋係旁若無人law
大聲講大聲笑

唸起埠際好開心的日子

+++++++++++++++
vs scaa
3局..loss

未表現到最佳但也不錯
可惜無人認同
有d矛盾

我已盡力去改變自己
有改進
但未能配合

是否這是高水平
是否改去7年的習慣去配合
是否這樣真的是對
但一個無作風,無性格的setter
唔知點樣才是對...

今日打一場無抽筋
但又唔知下一場又如何
好大陰影
~怕~

已經不想..去盡力..
因結果也是一樣..鬧..

++++++++++++++++++
比賽完同ming gigi shopping
then 我去婆婆家同媽媽慶祝
又遲到了,搞到要食餸尾...