2008-12-23 04:24:04SuN*♥

聖誕大餐,,聖誕燈飾,,

今晚係去日本前的最後一晚了,,當然係同羅拉一起啦,,
而今晚我地就食左我地ge聖誕大餐,,Pizza Hut,,
雖然對於某d人來說是好普通,,但對於我們來說卻不是了la^^~
還記得羅拉之前有段時間狂叫我同佢去Pizza hut,,但都係冇左呢回事,,
今晚總之得償所願la^^~好開心,,大家都食得好飽,,仲影左好多相..

食飽飽後就去噴水池戈度影相la^^~戈度d燈飾好靚,,
加上今晚天氣凍左,,好有聖誕氣氛and氣色,,影左好多靚靚相~
今晚同羅拉好襯a,,大家都係着住件格仔shirt,,
我仲戴埋羅拉親手織ge靚靚溫暖牌出黎,,帥死人了hehe~~
戈度有棟聖誕樹真係幾靚,,底下有好多雪人圍住..好有feel,,
加上有d雪ge效果,,太正點了^^~~

影完相就去左目弟11點30分ge半夜場la,,實行目弟戲食飯行街直落,,
今晚真係好開心,,明天便要離開澳門,,離開羅拉5天了,,
但我真係好唔捨得,,與其話我唔捨得,,其實最唔捨得就是羅拉la~
雖然只係五日,,但...對於佢黎講,,應該"如隔三秋"了,,
嗚嗚...別哭吧..你哭我也哭a!!!!

羅拉今晚仲送左份聖誕禮物比我,,叫我去到日本先好刪wor,,
好心急a^^~仲買左好多糖比我去日本戈陣食,,太甜心了~~
我仲買左頂聖誕帽比自己,,hehe^^~好似低b得滯添,,

想目弟相ge就去我相簿度目弟la~~今晚講到呢度la,,
5日後番黎再打吧~~see you five day later
(羅拉,,唔好喊a,,等我番黎,,好快咋,,開心d,,我會陪住你ga
要記住我地之間ge約定a,,知嗎^^)

上一篇:奪命飛車,,

下一篇:Travel of OSAKA JAPAN,,

"羅拉" 2008-12-24 00:56:34

我到此一遊....

版主回應
羅拉^^~
喂!hehe,我係羅拉a,he
2008-12-28 14:36:05