2008-12-08 02:33:18SuN*♥

沒有標題..

最近看到有位朋友的日記,,內容是說自己口甘大個,,究竟做過d乜野??
其實呢個問題我曾經都有唸過,,但始終都冇深層地去唸,,
其實我由0歲生存到e+,,我究竟做過d乜野??
最重要ge係,,我究竟有冇一樣野係異於常人,,厲於平人呢??

已經唔容許自己再拖泥帶水了,,我還尋找唔到自己有乜野用..
有人說,,"唔洗尋找的,,做好自己就行",,何為做好自己???

另外,,當一個人受到自尊的虐待時,,會怎麼辨呢??
一笑了之??悲呆對待?? 唉,,好多種答案都係目弟你點解,,
我揀左一笑了之踏悲呆對待=.=!!

我真係好想知道自己有冇一樣野係異於常人,,厲於平人,.,
最慘ge係,,呢樣口甘難尋找ge野竟然唔係自己想做,,鐘意做ge野,,
好可惜好可惜,,


近日自己像沾了烏氣一樣,,好需要人支持!!!

今日學懂了一個英文單詞,,Factor(因素)

上一篇:心亂如麻,,

下一篇:馬仔機,,