2017-02-16 16:55:33森源

夕陽無限好…

對於華人社會都幾好架!耐唔耐就有節慶可以放假,每當過時過節都總會玩玩食食,不亦樂乎~對於大家嚟講上年年尾的做冬聖誕開始,已經一直抱住一種放假心情而且仲可以高興埋元宵加情人節!所謂嘅holiday mood都應該告一段落,又再要調整吓個身森。香港地已經算好好,因為中西方的節日大致上都有得慶祝,據他方的親友講,澳洲嗰邊就冇乜節日可言,我哋聖誕的時候,佢就背心熱褲真係乜氣氛都冇啦!我初時仲以為有乜土著節、樹熊袋鼠節之類連呢類都冇~港人真係要好好珍惜嘞!

既然講開日子,記得今個月初有日傍晚,抬頭望天空之際,發覺久違了好耐的雲彩又出現,真係好耐都冇見過咁靚的雲彩,橙橙的雲彩夾雜著靛藍色的晴空真的相當吸引,平時魯魯粗粗兼且目不識丁的森伯,忽然心裡響起一首詩,當時的意境真係好配合呢首詩:夕陽無限好;只是近黃昏爭啲要斟定菊花酒,拎定把大紙扇吟詩作對哈哈哈!最後都用手機拍下最美的一刻!記得嗰日的晚霞電視都有介紹過!呢排都有好幾日天晴,傍晚都會見到個好靚的鹹蛋黃,但就唔係好見到晚霞,只是擬似煙霞

至於詩意都唔需要森伯多講啦!係人都知美好的東西往往稍縱即逝,寓意要好好把握當下的美境~~

Ka Ka 2017-02-23 09:09:42

森伯一句“期待你儘快開番”,我一時間真的無言以對,怎能令森伯一個“老人家”失望呢??KakaKa……
但,現階段不設留言的寫博形式我又覺得不錯喎!:D(况且又可以懒惰一點,只寫幾隻字或者只upload 一些歌曲也得,而且也不需要理會博友理解博文與否。)
不過…最重要一點是新工作還在適應中…
而且現在每天放工後又忙於找”周公子”約會…
哈哈哈……

版主回應
你咁就唔係好啱喇!!令森伯伯嗰類老人家失望~哈哈哈

其實寫Blog都係隨心出發,鍾意以什麼形式去寫都得,好似在PChome這裡,Blog友流量的確冇咁多,而我可以悠閒去覆Blog友…而且仲可以幫森伯篩選一些認真想來探森伯的Blog友~~唔會有其他純為呃like的網友…同森伯做人態度配合~務求貴精不貴多…當然KaKa喺認真的其中一個啦!!

返新工唔好有太大壓力,順其自然就會慢慢適應~
點敢打撓你同周公約會,話晒返新工個樣點都要醒神啲啦~
2017-02-23 10:56:38
搞一爺 2017-02-22 08:55:27

想知你鄉下有乜新年🈲忌?

屋企當啤牌係玩具幾時玩(唔玩錢)都得。窮到燶,有錢都去買零食啦!細細個試過新年同屋企人賭啤牌,輸咗喊到好慘,當時我感覺好似冇咗幅身家,首次體驗窮途末路嘅滋味,承受人生第一次巨大挫敗同壓力,不過,嚇到佢哋畀番啲錢我至收聲,有呢個教訓畀我上咗寶貴嘅一課,知道自己唔輸得起,都好少賭博。😁

版主回應
森伯真正的鄉下禁忌就唔知,只是一些港式禁忌,例如初一唔可以洗頭,唔可以掃地,仲有放全盒的桌上不能放利器(呢條最嚴!可能有時會用刀切糕,一放得耐就畀長輩省到立立令)~~平時我哋好少玩啤牌,一到過年就會玩下,唔玩錢都得,不過為求刺激就會玩細細地,小時候都不外乎玩幾角至幾元…不過就好少輸$$

你細個玩啤牌都幾好笑,細細個咁鬼奸賴!贏就笑騎騎,輸就喊…不過你啲屋企人好溫情,寧願你唔喊就畀返啲錢你…學會唔好賭咪幾好,有啲人貪勝不知輸沉迷賭海咪重大劑…
2017-02-22 10:38:10
KaKa 2017-02-20 14:00:00

好想睇睇吟诗作对緊嘅森伯是甚麽模樣,畫個圖來看看吧!哈哈哈…:P

版主回應
森伯吟詩作對的模樣肯定老老土土啦!都落唔到手畫~XXD
你嗰邊仲未留到言,期待你盡快開番…
2017-02-21 08:55:15