2004-11-29 04:34:19︹『加*Bi』︹

2004 年 08 月 30 日 星期一 【晴】

(手快快好多錯字﹐要edit過添... >▽<) 明明係返十一點九堂﹐六點九都未夠阿【李生】已經響樓下等我一齊返... 為既都係驚今day parking會好亂﹐有排都搵唔到位 唉~次次開學頭幾個禮拜就係咁樣樣架ya,學校總係人山人海 慢慢到學期尾就會鬼影都唔見﹐全部drop out晒 既然都唔係有心黎讀書既﹐一開始就唔好register ya 又唔係黎讀書又要同人爭parking爭add class,都唔知為乜... ... 架車一去到學校附近已經見到ok混亂﹐算係好好彩咁唔洗八點就park好車 沿途仲見到Leo,三個人仔去左麥當當嘆早餐 滿心歡喜諗住好好咁享受下嘛﹐點知份早餐咁難食... 個豬柳蛋蛋(+cheese)我要左Bagel黎做sandwich 以為會好似Burger King果d咁正正咁soft 一咬落去感覺就好似食緊一疊A4紙咁... ...d可樂仲有幽幽既殺蟲水味... ... x_________x食到眼仔打晒交叉...死晒... 未來既日子我諗我都好少會再去麥當當食早餐 除非真係好miss個早晨全餐ya 我比起以前已經無咁鍾意麥當當 雖然感覺仲係好親切既﹐但係同時間都開始厭lu... 我keep返個淑女look所以食得最慢(斯文~* > u <) 其間Leo拎粒薄荷糖糖出黎食 唔知點係我同【李生】都覺得好好笑﹐笑都嘔咁滯 Leo ok激氣咁話"做咩呀﹐未見過有人啪丸呀?" 李生仲要好抵死咁應佢"我係未見過咁大個人(指身型)食咁細粒糖呀" 哈哈...大爆笑﹐我都覺得粒糖糖係Leo既十幾億份之一咁既size 粒糖糖放響佢手上同地下一粒塵無分別﹐係完全睇唔到 笑到李生要嘔~~太耐無見過佢個嘔樣lu 有d唔慣添﹐攪到我都想嘔埋一份 > u < 食完都係八點半左右﹐返返去學校Hea " people mountain people sea"既盛況﹐似一個嘉年華會多過一間用黎讀書既college 好彩INU仔返黎咋﹐如果唔係Cyrus去左上堂﹐我一條人仔都唔知做乜好~ 我係得閒到同INU仔坐響Econ 班房門口等Cyrus落堂 兩個當INU仔個細佬無到﹐係咁傾係咁傾 > u < 係又笑唔係又笑﹐唉...第日無左佢我真係會寂寞+唔慣架~ 人地細佬當然好無癮ya,無奈到要走開周圍蕩 不過我同INU仔都好似好耐無咁既機會傾心事lu 以為佢依家應該開開心心﹐點知有咁多問題 當然我自己都唔好得去邊ya anyways,希望唔好影響到你無晒心機ya 最緊要都係成績嘛﹐咁辛苦入到SD 要努力捱埋去﹐快d grad咁我地就可以一齊返香港lu 等完個痴線Cyrus落堂﹐就落返去一樓幫INU細佬add class 勁full,已經有人響official waiting list,所以會add人既機會都唔係咁大 諗住咁多人要抽籤既話我地寫多幾個名落去博會大機會d抽中 我就寫左" Nan Yik Pong(藍奕邦)"落張紙度﹐哈~ 雖然我唔係屬於呢班﹐如果抽中左最多扮無呢個人﹐將個位比左INU仔個細佬 點知個professor玩野﹐個個寫晒名又話人太多﹐都係唔add!!!!!!! 無奈...都無辦法﹐於是又周圍hea 勁辛苦先等到十一點九上Bio,咁早返黎加上尋晚訓得超級唔好 未上堂先眼訓...果時香港成半夜兩點...唔辛苦就其 返左黎幾day基本上我d jet lag仲未掂﹐我又自己癲倒晒d時間嘛 拎黎衰ya.../( > o < )" Bio超級多人﹐應該過百﹐因為個hall都唔夠坐 我仲撞到超級多識既人 遠處見到朱晉亨先生﹐跟住有以前Calculus堂果個韓國"嗲精" 有上個sem Philo 25個大陸仔...etc﹐之後Emily仲坐我隔離添 都好﹐多d人一齊上無咁驚嘛﹐最衰同Emily個Lab唔同時間 如果唔係遲d可以一齊去Zoo ya~ 見到Professor都唔知﹐我初初衰到以為佢係校工 或者係幫professor拎野既teacher aid之類物體 原來佢就係鼎鼎大名既Doctor Clietti...失禮晒...heehee... 不過佢超唔得﹐把聲好"散",坐得後會聽唔到 講書好悶...我仲要咁眼訓﹐抄notes差d整到要"閉目養神"... ... 突然間有女人聲響Cyrus個袋度傳出黎﹐我以為佢係錄左某人d聲用黎做ringtone 咁等我又唱首<<熱帶魚>>比佢嘛﹐希.... 哈...點知係佢唔小心噤到MD個control,梁詠琪響度唱<<花火>> 班房又靜喎﹐我諗都有人聽到 Cyrus又唔敢打開晒個袋拎出黎熄﹐驚會被發現 真係好爆笑﹐如果唔係上緊堂我一定會笑到收唔到聲架~~ 哈哈...好LAW...但係又好正正~* 落堂又見到Angie,其實佢都無野既﹐平時係點我就唔清楚 但係佢對我都ok nice架﹐同埋我feel到佢次次同我講野都有保留 好似驚我會串返佢咁 咁我又唔會既~不過係Peggy既話就好難講ya 唔好計我自己﹐我都要幫阿Cyrus大少爺報仇嘛> >>>> o / 見到Angie,我就會諗起Dr. Hirai 唉...真係邪...Cyrus朝早講完佢無幾耐就即刻響我面前出現 唔知點解我幾怕落堂會見到佢﹐我感覺Hirai Sensei有好多野想同我講 不過我答親都係好簡短﹐同平時既我係相反架 當然ya,讀咁耐日文話晒都係"高才生",要keep返d文靜look嘛~哈~* 佢問我d日文點...我都唔敢答....放完個衰鬼暑假真係唔記得晒 淨係記得d無聊+唔等洗既日文... ...慘lu...星期五都唔知點去上堂... Lunch time同Cyrus去左Lollicup買野飲(始終都係呢度d珍珠奶茶茶好飲好多~*) 排隊感到有一陣既殺氣﹐哈~原來係見到baby Peony 無見一個禮拜到無﹐又靚左咁多 一定係響屋企瘋狂咁食燕窩黎ya > u < 真係唔係講笑﹐可能放假既時候夠訓左ya,感覺比平時精神好多 (呢d夜鬼黎架﹐好壞架﹐半夜響ICQ攪攪震架﹐哈哈~) 仲鬼咁大聲話我同Cyrus係賊仔 喂喂喂﹐無我地兩個上個sem冒住生命危險偷偷o地唔交份Question set留返比佢 佢會有咁"豐盛既晚年"咩~哈~~咁多野講下次返香港拉佢去百佳睇"嘔心青蛙進化論" > >>>> 要成三點幾四點先有堂﹐又周圍跟住Cyrus去hea 飲住野行去佢Stat個班房﹐岩岩PROFESSOR Jay Cho響前面 見到我地都認得 Cyrus呢d問題學生就認得都唔其ya,連我佢都記得 可能係因為年幾前果個sem take既stat同Calculus都係佢教 瘋狂咁"日對夜對"﹐我同INU仔果時上堂係又笑唔係又笑 佢點都有d印象既 今day撞到仲懶friend咁講句" hey guyz, wut'sup?"... ... ... 真係唔想比反應...聽day上佢既Calculus 5B都唔知點算 更係又當住全班面前講句 " oh u were in my class, i remember you"之類既野... 無奈... ... 不過Cho Jay(sorry,唔慣叫佢做professor)其實幾nice 好鬼細路仔咁上上下堂會講低BB野﹐對學生都唔錯架 只係我今日見到佢想講既係佢多頭髮左...近乎生到一發不可收拾既狀態... 哈哈...有d誇張添...哈哈... (聽day上Calculus堂一條數都唔識睇下仲笑唔笑得出...| ||| ) 坐響班房門口hea,又見到Minh,哈~佢同Cyrus同班喎~ 呢兩個男人培養完感情可以合唱邦邦同林one峰既<<兩個陌生的男子>> > u < ... 悶悶o地﹐再撞到"台灣仔"(sorry...唔記得左佢叫咩名添...) 好耐無見lu,有時響campus見到都係好匆忙咁say句hi就趕住上堂 其實唔係好熟﹐但係今day竟然係咁傾計ya,傾到咀都爛晒 呢個時候Ali個衰野終於都落堂﹐就黎"接收"我 佢有潔癖架~~~講真﹐響LA讀咁耐書都慣左坐地下 就算d走廊幾DIRTY我地都係咁坐 呢個Ali同Peony一樣咁潔身自愛架﹐話多塵喎~ 最後咪又係受我影響坐左ya 哈哈~~有時我都會好潔癖﹐但係有時我同INU仔玩得太癲隻手周圍摸完又拎野食 我含菌量一定高過d益力多架 > u < ~* 陪Ali去吉野家食lunch我先知道原來佢係咁鬼肉酸架 佢又拎返自己key個頭落去同郭富城果張"合照"我已經笑到死左 無啦啦Miggi唔知講左d乜野Ali就噴返飲緊果啖水出黎落個食完左既飯盒度 咁已經係好嘔心嘛 最頂唔住係我只係隨便講下﹐點知佢真係飲返果d水落肚 >>>>>!! 癲架...d水係響個口度"lur"出黎架...仲係"lur"左落個食完個飯盒度架... 我點變態玩得點癲都唔會咁做ya,點做得出ya.... 肉酸得黎又笑到我超辛苦﹐哈哈~~想搵男人接受到佢呢樣野都幾難...哈哈... Cyrus就會陪佢癲既...哈哈...笑死左... X _________x | ||| 之後上Chinese History,Ali諗住add呢班﹐Miggi又無地方去所以就一齊入班房 點知Dr. DaRoza話full晒﹐唔accept any add list e...佢地兩個走晒...> O < ,我見到Kay,但係佢坐到好後好遠 變相都係我一個人上﹐超"橙"~~~~~ 呢個professor係超好人﹐好攪笑﹐我覺得佢成個劉松仁後生咁既樣 最令人流汗係佢咩話都識講﹐叫我地唔好咁揚講佢壞話 上堂又英文+國語+廣東話滿場飛 用d勁誇張既動作講"癲架" "痴左線呀下",無啦啦講custom又扮問米 真係好正~笑到我無晒力>>>>> 我幾鍾意咁樣上堂﹐佢應該都幾nice,感覺好gentleman 不過我就唔係咁鍾意有咁多香港人囉 be honest,LA既香港人我黎黎去去都係同果班玩 其他國籍我就無所謂﹐咩人都可以做朋友 偏偏我對學校好多香港人好反感 人地其他國籍唔係架﹐見返自己人會好開心﹐好容易就get along with 香港黎既好多都懶串﹐見到個樣咁不可一世都唔想晒時間去識 有d又以為自己好潮爆﹐當正library門口係sogo咁 行過眼望望﹐係帶住d不肖既眼神架 我一定一定同唔到呢d咁既人做朋友﹐亦唔想~~ 真係好乞人憎架﹐係見前面憎後面果d 打扮成點i dun care,講衰d就係唔好個格咁衰ya 班人都唔係讀書﹐晒父母錢同心血 可能見到呢d人我不自覺咁會"bare'返轉頭﹐or目光都唔係咁friendly 所以我成日都會feel到十幾廿對眼望住晒 咁既情況﹐如果我係一個人行緊而對方係一大班﹐我都會覺得自己"ugly" 但係漸漸都無乜野﹐唔理得咁多﹐人地既野none of my business嘛~ 好似今day咁ya,上chinese history我都知有兩個人"及"住我架 堂到未落就開始講 雖然聽唔清楚但係都知係講緊我架ya 學校d人成日都傳黎傳去討論緊"呢個女仔係日本人黎架"呢樣野架ya 隨便ya,我既性格就係咁﹐鍾意同唔鍾意分得好清架~ 我就好明顯咁唔鍾意果個女仔架ya﹐我同Ali先話佢係bitch 基本上學校好多呢d人﹐所以我都唔主動識香港黎既人 後期識到Peony同Lillian真係好好架ya,佢地唔係果d人 好乖嘛~~Peony~~~~哈~~ 今年個campus仲好似愈黎愈多made in hk添...唉...好雜... 喂喂﹐peony>>有時都覺得你同Del可以識到咁多made in hk好勁架 但係我諗你識果d都無野 唔係我講緊呢類b**ch>>> >>> Peony個電話contact list memory就黎會唔夠用架ya再咁識法~~ 哈哈~~買定本簿仔比佢先~* 識朋友好快識到﹐但係要了解都係需要時間 好似Peony咁ya,初初都係傾幾句 後來都發作癲埋一齊﹐知道左佢係傻既﹐哈哈~~ 同慢熱既人做朋友﹐反而覺得會keep得好d 呢期唔知點解好鍾意講Peony,呵呵++愛上左呢個小朋友添 > 3 < ~* 仲有仲有>>Re Peony:>>Stephanie個DV真係...哈...佢中途走左去換tape 無左幾首歌同最精彩既MC﹐我d語錄就整到一忽忽咁...ha.. 都係要死諗返d live情景出黎﹐好彩我都記得d新歌係點 (除左<<隔壁的音樂>>﹐因為好難聽得到唱乜~~~ > v <) 好明顯你個peony係唔專心﹐成個腦袋用黎諗我分晒神ya 嘩哈哈...下次唔好ya~~(*^O^*)/ 今day好充實﹐不過好驚聽day既Calculus。。。| ||| ︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽︽ 八月第三十天 數盡每一隻綿羊 仍然未到天亮 掛念他人 怎會需要睡床 ~※【應該停止了想念 才可能快樂一點】※~ ︾︾︾︾︾︾︾︾︾︾︾︾︾︾︾︾︾︾︾︾︾︾︾︾︾︾︾︾︾︾︾︾︾︾︾︾