2004-08-04 21:38:13小寶兒~~

2/8~bbq

今日去bbq ar~~
係一個班會活動~~~
不過~lei~~
去玩個d都係個一堆人~~
無乜點變....

12:00就集合loo~~
有may,我,choi yan,miu,英,+kit,heating,
andy,cherry,發,skywing,長者啦~~~

但係d人仲未到齊~~
所以~~~
may,我,choi yan,miu就去o左還novel~
係d”冷巷”到噴頭髮啦~~~
我同choi yan兩個係”髮型師”~~
may係第一個客人呀~~
(對唔住呀~~有d失手呀~~~......)
miu係第二個客人~~~
我同choi yan兩個好努力gar~~
隻手都”桃紅”哂呀~~~
miu個頭個效果好d~~
好似真係染o左咁~~好靚gar~~
may個頭就因為佢又紥辮又wear hat~~
所以唔係好”現”啦~~~
不過都唔錯呀~~~

買齊野之後~~就入去loo~~
好熱呀...今..日...受不了啦...
好彩我,choi yan,同may都有hat 呀~~
唔係就曬死loo....

去到就係到玩uno~~~
我今次雖然冇win...但係唔係好多分呀~~~
長者好似成為眾矢之的咁呀~~輸好多~~~

之後去o左踩單車呀~~
玩家庭車呀~~好好玩呀~~哈哈~~
又平wo~~抵呀~~
(不過...留低o左cherry佢地透爐...
好似好衰呀...辛苦啦...)
真係好開心ar~~
我地好安全咁駕駛~~~~
哈哈~~
choi yan,miu,英~~佢地架車...發生車禍呀~~~
撞o左ar~~~
我,may,長者,3個架車就冇la~~~

6點幾就返去bbq loo~~
cherry俾bee針到啦...
但又好似冇事wo~~

燒到8點幾~~~
有d人去o左釣魚~~
我地又玩uno la~~

choi yan好慘啦...唔可以食potato chip la~~
把聲又沙o左wo~~
保重身體啦~~~

9點幾就走loo~~
cherry去o左那打素wo~~
佢隻手好痺wo~~~

之後去o左食糖水~~
12:00到返到home loo~~~
但係成2點先sleep......