2004-06-30 13:18:35wAtEr

明日之歌

請大家幫我一齊記住~
在6月30日 13:47
我決定要放棄這段小火花!

涼了的湯
喫飽也覺沒趣
年幼的酒
全乾了也未醉
難過的心
連花開都感心碎
時空交錯 停留不去

啊~ 為何暗自流淚
啊~ 為何需要伴侶
絕情絕句 是留是去
猶如在懸崖堡壘
算了吧 算了吧 別唏噓
將心事 將憂鬱 藏歌裡
拾情拾趣 愛惜眼淚
別再 貪心去追

寒冷的天
有飄雪勝落絮
年老的山
憑煙雨變綠翠
難過的心
能拋棄往日思緒
時光飛過 哪會倒退

啊 為何暗自流淚
啊 為何需要伴侶
絕情絕句 是留是去
猶如在懸崖堡壘
算了吧 算了吧 別唏噓
教往事 教愛恨 隨風去
十年十歲 也許再聚
若你 苦心進取

難過雨天
已不怕再面對
嘗過雨點
明天掌握手裡

一直我都以為你係我遇過最好的一個
縱然唔係好男朋友
也肯定係好男仔~
不能跟你走在一起
只是timing問題
一直把心入面的感覺藏住
一直堅持自己是愛你
唔可以一齊也願意
起碼做朋友都好ma~
無論身邊有多少人叫我放棄
無論他有多喜歡我
無論你有幾蠢
無論我喊咗幾多次
我都決定去等...

但你剛剛所做的
連你唯一的supporter也叮醒了我
你的謊像陷阱
我最後才清醒
幸福只是水中的倒影
我要放棄了~
你也可以放棄我了~
0係icq永遠可以invisible我~
唔需要再來~
呢度唔歡迎你!