2004-07-12 00:12:13Middle square

20年後的游泳

Today 舉家去沙灘
同埋婆婆,姨媽姨丈
呢種組合去swim,起碼有十幾年冇試過(通常都只係一家四口)
今日大家先發現,
佢已經20年冇游過水
(10幾年前我媽媽叫佢去沙灘only for 坐同看野....)

原來阿婆係好鐘意游(浸)水鮋
佢落水浸下浸下好興奮
一次半粒鐘都唔願上岸
仲同我地講要放開一邊手撥下撥下就會識游啦
大家都係第一次見阿婆游水(包括佢個女s)
覺得好好笑

太震驚了
點解佢原來係識游水(拉住水泡)
同埋佢咁想游
都等鰦20年先至開聲....
我都有問阿媽點解會唔知阿婆like swimming
佢話細個時阿婆都冇帶佢地去游
又點知wor......
我不禁少少串我阿媽''不孝''.......:p

其實我阿婆係水上人
以前打魚維生
不嬲都識游水
不過後來上岸後做工廠冇再打魚la

佢係一個好得意好可愛的老人家
由細到大都好鍾意佢
因為佢鍚我地
冇機心唔計較同埋佢好friendly to all
成個屋村鮋街坊都係佢d friends~

所以,今日對我鈬講
非常有意義
唔止係一個family day 咁簡單
而係,舉手之勞,已經可以令自己鮋親人咁開心!!!!!!

認識、了解
如果唔主動去做
原來真係會錯過好多