2004-07-09 00:28:00Middle square

More ** Trophies**

FRI
~今天
~很有
~成功感

首次覺得自己真正做到marketing 要做的事
開始有sense~
被讚了
我想現在我有4、5個獎杯了(refer to Ching’s 塔羅)

下午與boss 一起interview with 扒王的IT manager
今次可以答到2句咀
發覺有冇料,識唔識野,experienced or not
人地憑你講鮋野一眼可睇穿
我有排都未夠班去訪問人
仲要係我最唔叻鮋IT aspect
完全唔明鱓programming 鮋 terms
真係要唸下計

之後同boss飲個下午茶
我問佢我係咪跟過佢鮋人之中
最junor 鮋一個
佢話係
以前跟佢鮋人起碼有10年經驗
然後大家談了很多
experience /position距離原係真係好遠
一個做野唔夠一年鮋人,要直接under 一個做野超過17年的人
真係勁……..

其實佢都唔係對我唔好鮋
只係佢對個個人都習慣以management 的角度去管lor
所以好多人唔like 佢
做生意、管理、營運同樣複雜
就算做到老、學到死都唔會學得哂