2003-05-11 15:05:20豪宅

好/惡 夢?!!

尋晚o既狂風暴雨令到我好遲先訓得著, 不過呢個唔係重點, 重點係我發左個又短又怪既夢. 大家都知道發完夢, 醒返之後都會唔記得個夢, 不過我係個鍾頭之後仍然都俾個夢困擾住.

一開始我係同一名女子(相信係心儀的女性朋友)去一個party o既. 咁入到間相信係Disco次後就分道揚鑣, 不過我係人群中經常性地望佢.

隔左一陣我走出去吸一下新鮮空氣, 點知見到佢俾一班女仔(相信係朋友)扶出黎, 佢果陣係unconcious既.之後我走埋去睇下佢點, 點知發覺佢留晒大汗加上呼吸急速. 我問班女仔佢做乜, 佢地話果個女仔突然暈低. 跟住我就抱起佢, 搏命跑去醫完. 途中我不斷講"你唔好有事呀!!!". 去到醫完, 我即刻走入急症室. 經過一輪分析後, 醫生居然話冇得救. 睇住個心跳率逐漸下降, 我就同個醫生話試下啦, 唔理咩都好, 試下啦!! 佢唔可以有事架!!!!醫生答我地唔可以亂試......................................跟住我醒左啦.................
我唔知呢個夢係好定壞, 不過到而家仲係困擾緊我.........