2005-11-28 23:58:08SHAN

放縱日...

27/11...
尋日係icq度竟然見到小白...
So Miss Her...
但又唔會約出黎...
我地就係咁架啦...
傾到成三點先訓...
一諗起佢個"軀魔消防哥哥"就心寒...

今朝起身...
唔眼訓...但真係好攰...
成個星期...冇假放...好想死...

經理放假...
攪到平時已經冇咩野做既星期日變得更加冇野做...
係咁俾個"GAY仔AM"斷正我係度傾計...
唔理啦...
全日都真係唔知做過D咩...

哎呀...
無意中俾我發現"GAY仔AM"呢期成日去"老家"...
仲兜搭了其中一人...
嘩...真係大件事啦...

放左工...
係office睇完本書...
行左過去中文部同Forster傾計...
唔知點解無端端講起"佢"...
又無端端攪到冇咩mood...
正死八公...

中途係咁俾Kate串我係"沒有家的女孩"...
又話要籌款俾我重建家園...
真係俾佢激死...
好低B...><"

行番過Magazine搵Dap姐...
多謝佢俾我煩左咁耐...
同不顧一切陪我食燒夜...
哈...

之後落左"老家"...
等Dap同Wayne放工...
費事係樓上咁揚啦...
順便落黎查下邊個兜搭我個AM...
原來係Fritz...
Oh...
真係好爆笑...
"零仔 VS 零仔"...

Fritz話Gay仔差唔多日日落黎...
UM...真係有D擔心...><
見步行步啦...

我地三條友又去左"Paris"啦...
個度個"Kawaii小生"叫做Paco...
Wayne今次就威啦...
就係一隻"潛艇熱狗"(見圖)...
唔止拎左小生個電話...
仲攪到隔離檯high晒...
真係有D頂佢唔順...

原來...
大家都有同一目標...
離開Pageone係遲早既事...
希望出年可以齊齊去旅行啦...

其實"巴黎"都真係幾舒服...
無論多人同少人都咁開心...^^

又傾到兩點幾啦...